Sommerrey & Partners Kancelaria Radców Prawnych Spółka komandytowa rozpoczęła działalność w 2010 roku. Od samego początku stawiamy na profesjonalizm i innowacyjność. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów, dbając o Ich interesy i wspierając w podejmowaniu kluczowych decyzji, nie tylko w sferze prawnej, ale również biznesowej i osobistej.
Za sukcesem Kancelarii stoją ludzie. Kompleksowy zakres usług zawdzięczamy mocnemu zespołowi, jaki tworzą pracujący w ramach Kancelarii eksperci.
Specjalizujemy się w szeroko rozumianym prawie cywilnym, prawie pracy, prawie korporacyjnym i gospodarczym, prawie podatkowym, własności intelektualnej, prawie karnym gospodarczym, prawie rodzinnym, czy ochronie danych osobowych.
Obsługując podmioty gospodarcze oraz zajmując się windykacją i restrukturyzacją zobowiązań, na co dzień do czynienia mamy z prawem upadłościowym i restrukturyzacyjnym, regulacjami dotyczącymi egzekucji sądowej i administracyjnej oraz instytucjami prawa cywilnego odpowiadającego za ochronę wierzycieli. Rekomendowane przez nas działania analizujemy przez pryzmat najlepiej pojętego interesu Klienta, także pod kątem efektywności podatkowej oraz zgodności (Compliance), tak by końcowy efekt naszej pracy w jak najpełniejszym stopniu odpowiadał jego celom biznesowym. Jednocześnie staramy się być zawsze o krok do przodu i uprzedzać o ewentualnych zagrożeniach. Każde zlecenie Klienta traktujemy indywidualnie, a budując zespół prawników zaangażowanych w jego realizacje bierzemy pod uwagę wymagane specjalizacje i umiejętności.
Naszą działalność opieramy na wypracowanym w praktyce systemie wartości, które stanowią fundament relacji z Klientami. W trakcie praktyki osiągnęliśmy wysoką specjalizację w kompleksowej obsłudze firm rodzinnych. Nie ograniczamy się tylko do świadczenia usług prawniczych, lecz wykraczamy poza tę tradycyjną rolę prawników, aby jak najlepiej służyć naszym Klientom.
Dlaczego S&P to dobry wybór?
bezpieczeństwoSzczególnie dużo uwagi poświęcamy zapewnieniu jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa – zarówno danych osobowych, informacji o sprawach, jak i kwestii związnych z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. W związku z tym, wdrożyliśmy w Kancelarii profesjonalny system do obiegu dokumentów w formie elektronicznej z bardzo wysokim standardem zabezpieczeń. Poza standardowym ubezpieczeniem OC, posiadamy również dodatkową polisę, aby nasi Klienci mieli poczucie bezpieczeństwa i jak najwyższy komfort związany z powierzeniem nam swoich problemów. |
innowacyjnośćWdrożyliśmy innowacyjny system B2B usprawniający realizację procesów biznesowych między nami a naszymi partnerami. Elektroniczny obieg dokumentów, podpisy cyfrowe, stała współpraca ze specjalistami z różnych dziedzin. Mamy także rozbudowany system do rejestracji czasu pracy i zarządzania projektami. Wszystko to aby dotrzymać kroku naszym dynamicznie rozwijającym się Klientom. |
opiekun klientaNajważniejsza jest komunikacja. Nasi Klienci działają szybko, więc musimy dotrzymywać im tempa. Każdy Klient Kancelarii ma swojego opiekuna – główną osobę kontaktową, która doskonale zna specyfikę prowadzonej przez niego działalności, dba o podział pracy, realizację zlecanych projektów i ich terminowość. Dzięki temu Klient nie musi zastanawiać się do kogo zadzwonić czy napisać maila, kiedy ma pytania dotyczące jego spraw. |
nowoczesne narzędziaSzybki czas reakcji na pytania naszych Klientów, sprawna wymiana dokumentacji i realizacja projektów – to są w dzisiejszych czasach niezbędne elementy współpracy. Posiadamy dedykowane oprogramowanie do zarządzania dokumentacją oraz projektami i czasem pracy. |
terminowość i transparentnośćPodobnie jak dla naszych Klientów, dla nas również istotny jest czas. Dlatego na każde pytanie odpowiadamy niezwłocznie, podając termin realizacji zlecenia. Po zakończeniu miesiąca, Klient otrzymuje szczegółowe zestawienie zrealizowanych na jego rzecz zleceń, z dokładną informacją o tym kto i ile czasu na nie poświęcił. Wszystkie czynności są wprowadzane i opisywane w systemie. |
procesowa metodologia pracyKlient ma kontrolę nad każdym etapem naszej pracy. Do wszystkich zleceń podchodzimy projektowo. Wypracowaliśmy schemat działania, który sprawdza się w praktyce. Jak to działa?1. ANALIZA – projekt zaczynamy od dokładnej analizy materiałów dostarczonych przez Klienta. 2. DIAGNOZA – po zapoznaniu się z materiałami dokonujemy diagnozy problemu, zagadnienia, możliwości. 3. REKOMENDACJA – klient otrzymuje od nas gotową rekomendację co do możliwych rozwiązań problemu. 4. DZIAŁANIE – kiedy Klient zaakceptuje naszą rekomendację albo jedno z możliwych rozwiązań, przystępujemy do jego realizacji. Pozostajemy w stałym kontakcie i na bieżąco informujemy o postępach. 5. FEEDBACK – po zakończonym projekcie zawsze mile widziany jest feedback ze strony Klienta. |
zespół ekspertów i elastycznośćGwarantujemy kompleksowe wsparcie. Dynamicznie rozwijający się biznes musi mieć czas i możliwość skupienia się na swoim rozwoju. Nasi prawnicy są ekspertami z różnych dziedzin, dzięki czemu wspieramy naszych Klientów na każdym polu – nie tylko prawniczym, ale także biznesowym. |
zasięgJesteśmy mobilni. Proces w Radomiu? Nieruchomość w Szczecinie? Negocjacje w stolicy? Lubimy jeździć i nie trzymamy się kurczowo naszych biurek. Dysponujemy dwoma biurami – w Poznaniu i Warszawie. Prowadzimy sprawy na terenie całego kraju oraz za granicą. |
konkretyDynamicznie rozwijający się biznes potrzebuje konkretnych działań i jasnych wskazówek. Nie wyrzekniemy się istoty naszej pracy, jaką jest dogłębna analiza przepisów. Odpowiemy Wam jednak w jasny i czytelny sposób. Rekomendowane przez nas działania będą dla Państwa zrozumiałe, podparte wnikliwym badaniem. |
językiKlienci współpracujący z podmiotami zagranicznymi cenią sobie fakt, że zapewniamy im wsparcie nie tylko w języku polskim, ale także w języku angielskim, niemieckim i francuskim. Ściśle współpracujemy |